A 60-as, 70-es évekre fókuszáló kvízünkben a fő téma a Vízöntő kora és minden, ami ehhez az időszakhoz kapcsolódik filmekben, zenében, történelemben!
Csapatok száma: 3-5
Játékosok száma: 9-25 (minimum 3, maximum 5 fős csapatok)
Játékidő: nettó 90 perc
Kellékek: projektor, hangfal, 1 asztal csapatonként
Teremigény: kényelmes méretű terem
Játékvezetés: 2 játékvezető
Feature: csapatépítés
Fel tudod idézni, hogy hányszor hangzik el az Igazából szerelemben a Jump című dal? Tudod, hogy mi történik húshagyó kedden? Meg tudnád mondani ki írt Anyeginnek szívhez szóló levelet? TélKvízünkben a télhez kötődő népszokásokból, eseményekből, könyvekből, filmekből válogattunk kérdéseket.
Csapatok száma: 3-5
Játékosok száma: 9-25 (minimum 3, maximum 5 fős csapatok)
Játékidő: nettó 90 perc
Kellékek: projektor, hangfal, 1 asztal csapatonként
Teremigény: kényelmes méretű terem
Játékvezetés: 2 játékvezető
Feature: csapatépítés
Dallastól a Vészhelyzetig, Trónok harcától a Jóbarátokig… Sorozatokra építő kvízünkben hazai és külföldi kedvencek egyaránt szerepelnek, így mindenki megtalálhatja benne saját kedvencét, legyen az a sorozat szappanopera, sci-fi, vagy akár szituációs komédia. Önfeledt, 90 perces szórakozás csapatok számára.
Csapatok száma: 3-5
Játékosok száma: 9-25 (minimum 3, maximum 5 fős csapatok)
Játékidő: nettó 90 perc
Kellékek: projektor, hangfal, 1 asztal csapatonként
Teremigény: kényelmes méretű terem
Játékvezetés: 2 játékvezető
Feature: csapatépítés
Ismerd fel a filmet egy jellegzetes mondatából, karakteréből, vagy tippeld meg a készítés évét! Filmes kvízünk egyaránt válogat a klasszikusok és a blockbusterek közül, és a filmek világából vett megdöbbentő adatokkal és kevéssé ismert tényekkel kínál másfél órányi önfeledt szórakozást és játékos versengést a csapatok számára.
Csapatok száma: 3-5
Játékosok száma: 9-25 (minimum 3, maximum 5 fős csapatok)
Játékidő: nettó 90 perc
Kellékek: projektor, hangfal, 1 asztal csapatonként
Teremigény: kényelmes méretű terem
Játékvezetés: 2 játékvezető
Feature: csapatépítés
A játékosoknak politikai és gazdasági nyomásgyakorlás közepette kell egy sajtóetikai dilemmával megküzdeniük egy véres szerkesztőségi vita keretében.
Játékosok száma: 8 – 15
Játékidő: nettó 4 óra – 7 óra a javasolt előzetes tréninggel együtt
Kellékek: projektor, négy asztal – szükség esetén tábori körülmények között is játszható
Teremigény: résztvevők száma szerint
Játékvezetés: 1 játékvezető
Témák
A MediaStorm kifejezetten alkalmas a médiapiaci ismeretek elmélyítésére, a sajtópiacon található különböző szereplők szempontjainak megértésére és a média evolucióból adódó dilemmák körbejárására.
Feature
E szimulációnk egyéni játékosokkal dolgozik, de a játékosok közössége az alacsony játékosszám miatt egészen biztosan elmélyíti kapcsolatait, megismeri a másikat új oldaláról. Alkalmas csapatépítésre, közös élményhez és tréning kiváltására egyaránt.
Milyen készségeket fejleszt?
Az egyéni vitakultúrát és strukturált érvelést, a közösségi döntéshozatalt, a másik meghallgatásának képességét és a tárgyalástechnikát.
Kormányzati szimuláció. A játékosok egy ország minisztereiként hoznak döntéseket a saját területükről 60 éven keresztül. Milyen országot tudnak építeni gyenge gazdasági fejlettséggel, de jó kiinduló erőforrásokkal? Hogyan priorizálják a döntéseiket? A játékot eredetileg az ENSZ és más világszervezetek kormányzati képzéseire készítette Dennis Meadows az MIT és a New Hampshire egyetem professzora. A modell elég összetett, a játék lefolyása általában meglepő mértékben hasonlít a valóságra.
Játékosok száma: 5 – 40
Játékidő: nettó 7 óra
Kellékek: projektor, asztalok csapatonként +1, flipchart, nyomtató
Teremigény: kényelmes méretű terem szükséges a hosszú játék miatt
Játékvezetés: 1 játékvezető
Témák: kollektív döntéshozatal, fenntarthatóság, összetett problémák kezelése
Feature: csapatépítés, döntéshozatal, fenntarthatóság
Milyen készségeket fejleszt? stratégia, döntéshozatal, kommunikáció
Megújuló erőforrás szimulációs játék. A játékosok egy halásztársaság vezetőiként hoznak döntéseket beruházásokról, kereskedelemről, erőforrás-menedzsmentről – eközben azonban versenytársaik hasonló problémákon dolgoznak ugyanazon a tengeren. A játékot eredetileg az ENSZ és más világszervezetek kormányzati képzéseire készítette Dennis Meadows az MIT és a New Hampshire egyetem professzora.
Játékosok száma: 12 – 30
Játékidő: nettó 4 óra
Kellékek: projektor, asztalok csapatonként + 2, flipchart
Teremigény: résztvevők száma szerint
Játékvezetés: 1 játékvezető
Témák: közös erőforrás-gazdálkodás, fenntarthatóság, verseny/kooperáció
Feature: csapatépítés, fenntarthatóság
Milyen készségeket fejleszt? stratégia, döntéshozatal, kommunikáció